wtorek, 14 sierpnia 2012

cytaty *.*

jest mi cholernie ciężko patrzeć na Ciebie tak po prostu, jakby nigdy niczego pomiędzy nami nie było.


Każde Twoje słowo lokuje się w moim umyśle i zostaje tam dokładnie analizowane.
Nie pozwólmy, by jedno słowo zniszczyło Ci cale zycie .
 priorytet to robić swoje i grać o przyszłość.


Nie ważne z kim przyszedłeś, nie ważne z kim piłeś. Ważne, kto się Tobą zaopiekował jak nie miałeś już sił.

wiele prawdziwych myśli wypowiada się jako żarty.




potrzebuję snu, więcej czasu, spaceru, Ciebie i mobilizacji.




Nie chcę budzić sie z myślą, że może dziś naprawisz, to co zburzyłeś.



W klatce piersiowej tej dziewczyny szybko bije niespokojne serce.

\




chcę tylko się przytulić, nie mam ochoty na wielkie uczucie
tęskniąc za tym co minęło, mamy pewność, że to miało sens.
Myslalam , ze znikniesz jak kazdy inny koszmar



nie przywracaj dawnych chwil, to kurewsko boli.

powiedziałabym, co czuję na Twój widok, ale takich rzeczy nie mówi się na głos.
             Żyję ze świadomością, że ten świat mnie raczej niszczy.




Wcale nie jestem tu dla Ciebie.



Pokonujemy milion chwil, zapominając o sobie.



Ostateczność? Kotku, w ostateczności, to mój ból ujdzie ci płazem.

Wszyscy jedziemy na tym samym wózku, od strachu ratuje nas tylko defekt mózgu.


Nie potrzebuję tracić ani jednego elementu, by docenić życie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz