środa, 18 lipca 2012

Udany dzien ; *

Witam ! Zajebisty dzien podsumowujac . ; )) . Taaak Jusia sb pospala ; p Musze sie tutaj pochwalic dzisiaj mialam zaszczyt zagrac w kosza z Dawidkiem i Krystiankiem omnomnomnom. I na  dodatek Dawid sie odezwal ;o Jedyne co powiedzial to TAK i NIE . Tak powiedzial na to , ze przelecial swoja laske , a nie na to , ze nie nazywaja juz Jakuba Ikop. Wlasnie ciekawe jak tam u Ikopka na Zabkowicach haha . No , ale wracajac do tematu .. Krystian obiecal nam , ze jutro tez pogramyy jupiii . <3 Konradoss pogralbys z nami , a nie wyzywal moich kolegow . Po czym spotkanie z D. tsaa . Anja przypomnij mi jak cos NEVER . Masz kolege nowego widzisz jaki fafny . Nie no , ale nie komentuje .. Ta cisza byla rozbrajajaca xd . Wiesz w sumie to moglibysmy milczec bardziej sympatycznie . Ponad to rozsmiesza mn to twoje "sorki" na fb . Komediaa .. o wlasnie musze obejrzec to "Randka w ciemno" . Nw co z tego wyjdzie , ale spoko ; * . No tak , a pozniej do Jolii i Madzi , ktora jutro wyjezdza . I tak sie musimy pindo jeszcze spotkac , pamietajj !  Trololololooo  gralysmy sb w noge xd z Wilczkiem i Grzesiemmm xd . OoO wstawie jutro ich zdjecia ; ) No i wracalysmy sb z Anja i Jola iii . mmm <3 Jaram sie jak dziewica wibratorem , a moze i bardziej . Teraz sb wlasnie pisze z Krystiankiem , ktory straaaszniee sb myli imiona . Ehh , ania ja sie bojee . A jak jest taki sam jak I ... koleRZanka , no lol. Tak dzisiaj postanowilam wygarnac Kacperrosowi wszystko na co on mi odpowiedzial "Ty musisz mi dokuczac" hahha . Ja tu mowie powazne rzeczy , no moze troche w komicznym sposob , ale jednak a on mysli , ze ja mu dokuczamm . Nie bede dzisiaj dodawala zadnych zdj . Mysle , ze notka jest wystarczajaco dluga wiec zdj nie sa potrzebne. Chodz mozliwe , ze jak ogarne wszystko to dodam jakies pojedyncze fotki ; D Tak wiem , ze wiekszosc nie doczytala wszystkiego , ale zapewniam Was , ze moje zycie jest ciekawsze niz niektorych fantazje erotyczne ;p Jutro najprawdopodobniej nemo <3 Tsaa ... ja bym wolala isc w piatek , ale w piatek przyjezdza Konrad , a dziewczyny stwierdzily , ze nie bd sie przed nim rozbieraly hahahah , tak przed polowa dg mozecie , ale przed takim Jarosem nie xd Tak Jola mi jescze wyskakuje z jakims filmem , tsa .. Nw jak to bd ja chce do nemo noo !; d Mykam nie zameczam Was juz . Paaa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz